بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آغاز فرمانروائی امیر با استقلال

این روزها براي هواداران استقلال و امیر قلعه نویی که با تاخير چند هفته اي تيم محبوب و مربی دوستاشتنی حود را در صدر جدول مي بينند روزهای بسيار با شکوهي مي باشد.
از ابتداي فصل هواداراني بودند در لباس حمايت از کاپيتان فرهاد با نخودي هائي از اردوي رقيب هم دست شده بودند وهدفي جز تخريب امير قلعه نويي و تيمش نداشتند!انتقادات این عده از هواداران از بیشتر ازجنس مخالفت با امیر قلعه نویی بود تا دشمنی با تیم محبوبشان!منتهی با اضافه شدن غیر خودی ها(با اهدافی دیگر) به آنها  فکر می کردند که با گذاشتن چوب لای چرخ تیم و ژنرال،زمینه بازگشت کاپیتان فرهاد را فراهم کرده و در نهایت اولین شکست غیر فنی امیر را در این فصل رقم خواهند زد!خلاصه این موضوع و حواشی آن با توجه به نتایج نچندان مطلوب استقلال در هفته های ابتدائی آرام آرام در حال تبدیل شدن به یک معضل بود!منتهی امیر و تیمش در آن چند هفته کذایی سعی کردند،به اهدافی که از قبل تعیین کرده بودند خودشان را نزدیکتر کنند و  در نتیجه با تمرینات مستمر توانستند تا حدودی تیم را یک سر و شکلی بدهند و  از مرحله آزمون خطا بیرون بیایند و به یک ترکيب تقریبا تابت دست پیدا کنند.تا اینکه هفته ششم فرا رسید و پسران آبی باید با رقیب دیرینه خود یکی ازمهمترین و حساسترین بازیهای فصل خود را برگزار می کردند.
شهرآورد پایتخت با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید و قرمزها کلی خوشحال بودند که توانسته اند با استقلال قلعه نویی مساوی کنند!بعد از پايان دربي و در نشست خبري آن،امي قلعه نویی بر خلاف افکار عمومی و نظر کارشناسان فوتبال به موضوعی اشاره کرد که شاید آنروز برای خیلی ها خنده آور و صدالبته غیر قابل هضم بود!ژنرال آبها اعلام کرد که با توجه به عملکرد بازیکنانش در دربی؛ به تيمش اميدوار شده و میخواهد قول قهرماني بدهد.خيلي ها به اين اظهار نظر وي را به سخره گرفتند و حتي همان دسته از هواداران خودي خطاب به وي گفتند که،طرف فکر مي کند هر سال مي تواند از اين شانس ها بياورد!
گذشت تا استقلاليها روي فرم آماده در چند ديدار با نتايجي خوب خودشان را به جمع مدعيان رساندند.منتهي مشکلات مالي تيم باعث قهر چند بازيکن خارجي آن شد و از همه مهمتر تعطيلات ناخواسته ليگ با فوت مادر قلعه نويي همراه شد و همين موضوع تمرکز تيم تا حدودي بهم ريخت.لذا استقلال با تيمي نصفه و نيمه و با دوري تقريبا 15 روزه اميرخان  بر سرتمريتات بدون وي به تبريز رفت و با اشتباهات داوري و عدم ارائه بازي خوب از سوي بازيکنان تيم با نتيجه دو برصفر شکست خورد و به تهران آمد.
مجددا حاشيه سازان شروع به زدن حرفهاي تکراري زدند وامير و تيمش را به چالش کشيدند! مع الوصف با تمام اينسختي ها و مشکلات استقلال و امير قلعه نويي با حمايت هواداران واقعي و با شايستگي به صدر جدول تکيه زد و از اردوي اين تيم خبرهاي خوبي ميرسد.
بازگشت مجتبي جباري،کيانوش رحمتي و رهايي از بند مصدوميت،به همراه خريد عماد رضاي عراقي و بازگشت جان واريو به تمرينات جان تازه اي به اين تيم داده و هواداران استقلال منتظر تيم رويايي و مدنظر امير خان بعد از تعطيلات پيش رو هستند.
جان کلام:فعلا با همين تيم نيم بند صدر نشين واقعي ليگ برتر هستيم و به اميد خدا و حمايت هواداران و درايت اميرخان و ديگر همکارانش جام قهرماني را مال خود مي کنيم تا با شايستگي تمام به جام قهرماني ليگ قهرمانان آسيا يورش ببريم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 8 / 1391برچسب:صدرنشین لیگ,استقلال,قلعه نویی,هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com